nursemaa_1 Eboz ilk trimester da bebeğin gelişim dönemi olduğu için doktorlar önermiyor kaç haftalikdin canım
sukriyeCengel Ben ilk gebeliğimde bilmeden 12 gün tutmuştum sonra hamile olduğumu öğrendim ve tutmadım. Oğlumun gelişiminde herhangi bir sorun olmadı şükür
fatma102 İlk 3 ay son 3 ay pek önerilmiyor.Mide problemlerinden ilk aylar zaten tutmak baya zor olabiliyor..Doktorunuza danışın siz en iyisi..Yada gün aşırı tutarsınız 🙌