Deletedmom_657 Haftaya giriyorum göğüslerim hala yumusak rengi koyu ucu da sanki büyükmüş gibi geliyo yeni dogan emebilirmi bilmiyorum. kucuk olmasi sorunmus okumustum buyukse oda sorunmudur
fgormez Deletedmom_657 normalde zayıf küçük memeli bir insanım ama hamileyken kocaman göğüs ve göğüs ucum oluyor😅şükür iki sene emzirdim,kızım ucu büyük olunca kolay tutmuştu bir zorluğunu görmedim hiç
demirrleydi_ Deletedmom_657 hiç büyük olup sorum yaşayanı görüp duymadım açıkçası küçük olması daha sorun benimkiler hem küçük hem çökük emzirirken mecbur silikon uç kullanıyorum
kedimekim Deletedmom_657 büyük olması bebek için daha büyük kolaylık daha güçlü kavrıyorlar benimde mesela büyüktür tek seferde tutmuştu oğlum 31 ay emdi 🥰