Ben aşılama için adetin 3.gunu letu yumurtlama hapı kullandım beş gün ve iki gün ara verip doktora gittim yumurta 12 mm pazartesi tekrar gel dedi boyutu normalmi yoksa geçmi olgunlaşıyor böyle olup bir anda olgunlaşan oldumu :((ya büyümezse diye korkuyorum…