asenat2 ilk hamileliğimde benim de o haftalar arasında gelmeye başlamıştı aşırı derecede hatta geliyordu iç çamaşırın falan olmayınca tişörtümü bile batıyordu en sonunda göğüs pedi kullanarak çağırıyor buldum ve hiçbir şekilde göğsüme duş alırken bile çok dokunmamaya dikkat ettim ve duşta sıcak su kesinlikle tutmamaya çalış direkt üstüne gelmesin
Sütün gelmesinin hiçbir zararı bir sıkıntısı yok ama kolostomi ilk süt içinde doğumdan sonraki belli bir saat belli bir zaman dilimi içerisinde geliyor zaten şimdiden sakın sağıp dolaba koyma yoksa sen sağdıkça göğsün uyarı alacak ve tekrardan süt üretimine devam edeceği için bu seni daha çok rahatsız eder her rahatsız ettiğimde de sağmak zorunda kalırsın o yüzden hiç başlama o işe