Benim kızımda da doğduktan hemen sonra fark edildi ama doktor önemli birşey olmadığını zamanla geçebileceğini söyledi 1 yaşında tekrar baktırılsın dedi 1 yaşındayken götürdük iyice incelendi ve gerçekten geçmişti . Şuan 5 yaşında ve sağlıklı çok şükür