sabah nst sırasında 14.4/9 çıktı. doktor biraz dinlendirip tekrar ölçtü 13/8 di salı kontrolüm var salıya kadar takip istedi. 2 saatte iki kere ölçtüm az önce 8/4 ve 8/5 çıktı takibe devam edeyim mi bi kaç gün yoksa görünmeli miyim acile. haftalardır şiddetli bulantım var ve uyku düzensizliğimden kaynaklı olduğunu düşündüğüm baş ağrım var. bebek hareketlerini de hissediyorum sancı da maks 35 falan çıkktı bugün