_kbra__kbra_ Bebeğinize ilk ne aldınız ? Ben dün internetten kızçeme bir takım sipariş verdim 19.haftalık olduk bu arada💕🤰
Busraaaakkk _kbra__kbra_ Valla yavaş yavaş alın bence, ben oyalandım durdum hallederim diye 36+1 olduk hala çantayı bir türlü kapatamadım. Bana da sürekli erken falan dediler. Hiç erken değil. Ben ilk zıbınlardan başlamıştım bu arada.
3bebekliannee _kbra__kbra_ doğumunuz Hangi mevsime geliyorsa ona göre kısa yada uzun kollu zıbın alın en az 10 tane ağız mendilleri bunlarla başlayabilirsiniz biberon emzik sağma makinesi burun aspiratörü hava nemlendirici bunları da zam gelmeden alıp kenara koyabilirsiniz sonra da beşik reflü yatağı bebek arabası bunlara geçersiniz fiyatları artmadan kıyafet bence en son halledilmesi gereken şeyler ben öyle yaptım kıyafetleri bi günde aldım bitirdim alışverişimi rahat ettim
Busraaaakkk _kbra__kbra_ İlk gebelik benimki, ben 8 tane kısa kollu 0-1 aldım, 5 tane 0-1 uzun kollu aldım, kalanı 0-3 ay kısa kollu aldım. Martta doğacak bebeğim kalan kıyafetleri de 7-8 tane 0-3 ve 3-4 ay olmak üzere tulum aldım.
Havin49_ _kbra__kbra_ amin cnm teşekkür ederim cümlemizin evladını bağışlasın uzun ömür versin hayırlı Salih evlat olsunalr
_kbra__kbra_ 3bebekliannee temmuz bebeği olacacak sanırm teşekkür ederim verdiğiniz bilgiler çok işime yarayacak🌸
snmerd _kbra__kbra_ ilk bebek arabası almıştık iyi fiyat ve taksit yakaladığımız için inşallah sağlıkla kullanmak nasip olur hepimize bebişlerimize 💝🤲🏻
ikincibahar_08 _kbra__kbra_ kızım avm’de babasını e-bebeğe sokmuş ordan tulum aldırmış ilk eşyasını ablası almış oldu 🥰
_kbra__kbra_ Busraaaakkk benim ki temmuz bebeği olacak inşalah bende ona gçre coknalırm yaz bebeği olunca kısa kollu zıbın cok gider sanırm
Busraaaakkk _kbra__kbra_ Kısa kollu zıbın, sıfır kollu zıbın ve ayaksız kısa kollu tulumlara ağırlık verebilirsiniz bence. Yaşadığınız şehirle de alakalı biraz.