Kızlar doğum yapalı 2 ay oldu, süreç en başta çok normaldi kırmızı kanamayla başladı yavaş yavaş rengi açıldı sarı oldu. 40 mız çıktıktan sonra bir kaç defa afedersiniz kötü kokulu yeşilimsi akıntı oldu çok önemsemedim. Şimdi 2 ay oldu sarı akıntılar ara ara devam ediyordu. Dünden beri akıntı kırmızıya döndü yine, kıpkırmızı şekilde şuan az da olsa kanama görüyorum. Bu durumu yaşayan varmı tehlikeli bir şey varmıdır acaba, küçük bebeğimi bırakacak kimse yok, 2 çocugumla acilede gidemiyorum suan için