GzdeZambak Merhaba. Salı günü doktora gittim kant testi sonucum 1302 çıktı. Fakat kese gözükmüyor. Haftaya tekrar gel dedi. Şimdi ise kahverengi bir leke geldi. Normal birşeymi sizce ?
Seherr GzdeZambak canım bendede aynısı olsu eğer leken devam ederse doktora git benim 2-3 gün akıntım oldu doktor ilaç verdi ama korkulcak bişey yokmuş bazen olabiliyo lekelenme yinede tedbiri elden bırakmamak lazım inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 😇
aysenturna 1302 kesenin gozukmesi icin zaten dusuk bir deger. Akintiyla birlikte geldiyse korkulacak birsey yokmus doktor oyle soylemisti
feyzosvemercimek Berrak kan olmadığı sürece sıkıntı yapmayın benim de 5+3te oldu 6+5im hâlâ devam ediyor ama kalp atışını duyduk progestan kullanıyorum devam ederse size de verirler