32 haftalık hamileyim bir saattir karnımın sol tarafında sabit bi ağrı var. Böbrek mi diye düşündüm ama o kadar geridede değil. Bu ne ağrısı olabilir? Doğum sancısı değildir dimi çünkü belimde yada kasıklarımda değil. Bebeğin hareketleride normal. Duşa falan girdim ama geçmiyo