39+4 um ssvd adayıyım Dün 2 cm lık açıklığım vardı nişanım da parça parça geliyor 2 gecedir kasıklarıma bıçak saplanie gibi kramp gibi şiddetli nefes aldırmayan bir sancı giriyor 30-40 saniye sürüyor karnım sertleşiyor sonra geçiyor asla yatirmiyor ayakta yürürken veya pilates topunda çok daha iyiyim bazen hiç olmuyor bazen hafif atlatiyorum ama yatağa yattigim an sık sık geliyor bu doğum sancısı mı ? Kasıklarımda bebeğin hareketlerini hissediyorum bele vuran şiddetli bir ağrı yok hafif var ayaktayken yürürken ağrım yok yatınca bastırıyor