beyzaemir06 9+3 te benim de kanamam oldu yatışım yapıldı 3 4 saat sonra leke gibi gelmeye başladı ertesi gün akşam tamamen bitti promester iğne , progestan dex ve duphaston kullandım 12. Haftaya kadar . Çok şükür bebeğim iyi doktor her kanama düşük riskidir dedi dikkat etmen gerekli dedi . Canını sıkma hiç bebeğine bi şey olmayacak