sinem3576 merhaba bende de hem rahimde kısalık hemde açılma vardı o yüzden acil olarak serklaj oldum 22+3′te. Ondan sonra da benim için hamileliğim hep yatarak geçti doktorum o şekilde söyledi bende uyguladım. Sadece tuvalet banyo gibi ihtiyaçlarımı 5-10 dakika maksimum ayakta durarak hallettim. Bir daha hep yattım bu süreçte. Hastane kontrollerime bile arabada yatarak gittim, doktorun kapısında tekerlekli sandalyede bekledim ayakta dikilmedim. Bu süreçte enfeksiyona dikkat edin, eğilmeyin,ayakta durmayın, oturmayın, tuvalette ıkınmayın, ilaçlarınızı düzenli olarak kullanın. Çok şükür ben dikişimi aldırmaya gittiğim gün 36+5 te kızımı aldım kucağıma şuan 6 aylık oldu ❤️ 👶🏻 🐣 Rabbim yardımcınız olsun, sağlıklı sıhhatli vakitli alın inşallah kucağınıza yavrunuzu 🙏🏻 🥰 ✨