serabis beyzaokanvebebek kilolu olunca da geç hissediliyormuş hareketleri senden 1 hafta sonra hissetmiştim
sarilale123 beyzaokanvebebek ben ilk hamileliğimde çok geç hissettim 20den sonra ama ikincide 15 16 gibi hissediyordum Dr plesanta arkada o yüzde pıt pıt hissetmen normal dedi.
bey3Ginkhvnjoln beyzaokanvebebek bende 19 haftalık ilk gebelik şuana kadar hiç hissetmedim hareketlerini bide bende hala aşırı kasık ağrısı var
mervekalkann Haftaya kadar çok normal. Ben erken hissettim baya şuan 20. Haftamızdayız plasentam arkada olduğu için net hissediyorum önde olanlar daha geç hissediyor.
beyzaokanvebebek mervekalkann mervekalkann dışardan da belli oluyor mu yoksa sadece içeriden bir his mi
Arenn bende 18+6 yim hissetmiyorum hic 3. gebeligim olmasina ragmen ilk ve ikincide en gec 17 haftada hissetmistim , sanirim kiloda etkili bunda kilolu hamile kaldim
mrsrahimi beyzaokanvebebek 16 da bi iki defa 19 gibi netleşti şuan 16 dayım yine daha hissetmedim 2. Gebelik
beyzaokanvebebek mrsrahimi acaba o netleşen his nasıl bir his çünkü mesela böyle dışardan görünebilecek bir şekilde mi oluyor
mervekalkann beyzaokanvebebek hayır benimki de malesef dışarıdan belli olmuyor henüz o 24. Haftalardan sonra belli oluyormuş. Ki ben vurduğu yere elimi koyduğum zaman hareket etmeyi bırakıyor :) ama içeriden çok net hissediyorum.
sarilale123 beyzaokanvebebek bazen bir kez bazen arkaya arkada 2 defa ama güçlü bişey beklemeyin mesela biri parmak ucuyla kolunuza dokunur ya belli belirsiz öyle. Hafta büyüdükçe daha güçlü oluyor
beyzaokanvebebek sevacano sevindim bu arada bebeğin hareketini hissettiğim de bebeğin hareketi olup olmadığını nasıl anlayacağım çünkü gazla da karıştırılabiliyormuş😅
sevacano beyzaokanvebebek ben hiç karışdırmadım 21 hissettim ben ama bu kişiden kişiye değişiyor hafif tekmeydi 28den sonra çok güzel hissedıyorsunuz net oluyor 35den sonrası fena 🥲acıyor
alevgu beyzaokanvebebek gaz olduğunda tek bir nokta değilde dalgalanma gibi oluyor. Bebeğin hareketi de ilk hissetmelerde pıt pıt şeklinde tek bir noktada bir ya da peş peşe şeklinde oluyor ben de ilk 18’de alt karın bölgemde kalp atması gibi hissettim doktoruma sorduğumda hıçkırıyor olabilir demişti. En yakın zamanda sizde hissedersiniz umarım 🤍
elifin_ beyzaokanvebebek bağırsaklar yukarı çıkıyor ilk hisler alt karında oluyor o şekilde ayırt edebilirsiniz 19 haftalıkta neredeyse göbek deliğinde oluyor rahim