turkmenoglu Kızlar kasım ayında kürtaj oldum iki kere düzenli şekilde regl oldum ama bu ay çok gecikti doktor adet söktürücü verdi 3 gündür içiyorum ama hala olmadım regl kürtajdan sonra bu şekilde düzensiz regl olan var mı ?
turkmenoglu meryys Ocak 9 da oldum en regl doktor adet söktürücü verdi 3-4 gündür kullanıyorum hala olmadım
turkmenoglu meryys sanmıyorum ya kan verdim çıkmadı ayrıca doktor kontrol etti ultrason ile yumurtan çatlamamış bu ay dedi acaba regl olmamamla bunun bi alakası var mı bilemedim