Evet hatta aynı sorun bendede oldu kırılan kısım dilimi çizip yara yaptı kadın doğum doktorumdan izin alarak bugün dişçiye gittim ve doktorum anestezisiz kırılan yere küçük bir dolgu yaptı geçici olarak onlarda endişelenmeme gerek olmadığını ve her hangi bir sorun olmayacağını söylediler