Egy evet ilk transfer tuttu çok şükür rabbim tamamına erdirsin. Yani 2-3 gün yattım genelde ama yarım saatte bir ya da 1 saatte bir kalktım bi dolaştım evde sonrasında yemeğimi falan yapmaya başladım ama eğilip kalkmamaya devam ettim çok mecbur kalırsam dizlerimi bükerek eğildim bulaşık mk falan ellemedim eşim halletti çamaşır süpürme falan ondaydı 😅 yatarken de sağa sola dönerken falan belimi kaldırmadım çünkü transfer sonrası da o şekilde yaptırmışlardı yatağa alırken belini kaldırma sürükleyerek geç yatağa demişlerdi o yüzden. Bi de başka şeylerle ilgilendim sürekli belirti arayıp düşünmedim doktorum da ilk bir hafta özellikle stressiz geçirmeni istiyorum demişti o yüzden düşünüp stresimi artırmadım. Aklıma gelenler bunlar şu an 😇 rabbim sizlere de nasip etsin inşallah