Elvn yani eltim bana vermeseydi eğer 1 tane alırdım açıkcası he çok kirleniyo diyolar ama yaza benim mesela 2 haftam kaldı evde gündüz kimse olmaz yıkar asarım zaten yaza girdik sayılır doğalgaz yanıyo yanmasada ev sıcak kurur illaki ben 1 tane alırdım ama eltim verdiği için 2 tane var ne gerek var boşuna alcam 2 vea 3 tane