Ben de panoromaya yaptırmaya karar verdim. Plus paket seçtim 500dolar. 13+2de kan vereceğim perşembe günü, kilomdan dolayı firma ileri haftada vermemi önerdi. Perş kanı alcaklar cuma direkt amerikaya gönderiyoruz dediler. İnşallah kısa sürede hayırlı sonuç çıkar, çünkü zaten ileri haftada test vermiş olacam