tugcelice07 brbej idrarında ağrı sızı var mı bol bol su iç dinlen yine de bebek büyüdüğü için oluyordur
pablola brbej bol bol su iç enfeksiyon içinde baktır bence benimde o haftalarda enfeksiyon cıkmıştı ondan demişti doktor
kubraturkkoc brbej bende de sol oluyordu genelde enfeksiyon vardı muhtemelen oda ağrı yapıyor bi baktırın
mrv_sen06 Adetim bitti 1.hğn değil 2.gün ilişki oldu 2 gün sonra tekrar adet oldum yani adetim bittikten 4 gün sonra tekrar adet oldum sebebi nedir ???