28 haftaya geldim 4 ay boyunca hergün 10-15 kere kustum eti tavugu gectim yemek yiyemeyip cubuk krakerle yasıyordum serum takıldı sürekli , şuan biraz rahatladım yiyebiliyorum doktorlar da ilk 3 ay yiyemediyseniz endise etmeyin zaten sizden cok az besleniyor diyorlar ilerleyen sürecte yemeye dikkat edersiniz