htan anneolmakdemek gayet iyi tam 2 kati cikmasi lazim ama 1 2 saat erken bile vermek betayi etkiliyor ayni saatte mi verdiniz
anneolmakdemek elifsn23 sağ olun inşallah darısı bekleyen herkesin başına ama çok stresli bi süreç bu beta takibi
anneolmakdemek htan sağ olun. Tam 2 katı görmeyi bekliyordum hayal kırıklığı yaşadım bunu görünce açıkçası. Ama şu an 44 saat oluşuna sığınıyorum
hunerg Benimde adetime 6 gün kala yaptım test negatif çıktı ve yıne hayal kırıklıgı 🥲hıc iyi hissetmiyorum kendmi
anneolmakdemek hunerg bekleyin bence 6 gün kala çok erken. Ben o günler hep regl bekliyordum. Hiç umudum yoktu
elifsn23 anneolmakdemek haklısınız erken öğrenmek strese sokuyor ama güzel şeyler düşünün inşallah güzel haberlerinizi yazarsınız buraya 🌸
anneolmakdemek elifsn23 yani benim öyle ki artış oranı %57. Öyle bir sınır değer ki kendimi teselli etmekte zorlanıyorum. Geçmiş kimyasal deneyimlerim bu etkiyi yapıyor onları yaşamasaydım belki şu an havalara uçuyor olurdum bilemiyorum