Gizemmpolatt 6+5 günlük hamileyim bebeğimin kalp atıslarını gecen hafta duyduk ama bu hafta nedense vajinal bölgeye doğru hafif agrılar sızlamalar cekiyorum sizce normalmi kanamam veya kahverengi bi akıntım yok sizce korkmalımıym
Kaderskmen Gizemmpolatt ben 24 haftalık hamileyim ve hala ağrılarım var. Doktorlar normal diyor ama sen yine doktorunla konuş ve çok çok dinlen.
Deletedmom422 Gizemmpolatt benim adet sancısı gibi ağrılarım baya uzun sürdü normaldir muhtemelen. Ama dayanılamayacak gibiyse doktorunla mutlaka görüş. Enfeksiyon mantar her şey olabilir.
Nil123 Gizemmpolatt zaman zaman böyle kramplar yada regl sancıları olması normal canım endişelenme. Ama sen yinede doktoruna gittiğinde danış bir istersen😌