Kızlar bende ikizlere hamileyim çam sakuraya ikili tarama için randevu aldım bu sabah. Ama bu odada ayrıntılı ultrason çekilmemektedir. Yalnızca riskli gebelik geçiren hastalara bakılmaktadır diye yazıyor. Yaparlar mı acaba testi çok karıştı kafam böyle randevu alıpta yaptıran var mı