Hanımlar gebelikle birlikte kabızlık başladı bende.Ne yaptıysam çok zor etki ediyor ve bu yüzden çok zorlanıyorum. Üstüne bir de hemoroid nüksetti. Genel cerrahideki asistan Dr doğuma kadar hiçbir ilaç kullanamazsın dedi. Benzer durumda olan var mı neler yapıyorsunuz 🥲🥲🥲