eliffdmn Merhaba kızlar iyi akşamlar Çarşamba günü çatlatma iğnemi vurdum ertesi günden beri geçmek bilmeyen sol kasık ağrım ve bel ağrım var, bugün aşılama oldu aşılamadan sonra daha da arttı ağrım. Sizde de ağrı olmuş muydu
zeyyy_ @eliffdmn Evet oldu yumurtaların büyük ihtimalle çatlamıştır doktorum bana öyle demişti 3 taneydi yumurtam aşırı ağrıdı 2-3 günde zor geçti sonrasında da hafif hafif iğnenin etkisi ağrılar oluyor
umutetm Cimcime30 ben saldım artık tam adetim olmadan 1 gün önce tıkandım acilede gidemedim ertesi gün adet başlayınca acile gittim hamilelik şüphem var dedim ona göre igne yaptırdım 2. Günü akşamada gonalf a başladım umarım zararı olmaz
Cimcime30 umutetm ben suan adetın ıkıncı gunundeyım pazartesi yanına gıdıcem yumurtalara göre ılac baslıcak sordum sorun olmaz dedı zaten aşılama yapana kadar 15 gun geçer dedı ozamana kadar ıyılesırım
Cimcime30 umutetm aşkım normalde 3.gun gel derler pazara denk geldı ondan 4.gun çağırdı Senın kaçıncı gün basladı