bozkurt38 Kızlar detaylı ultrason en son kaçıncı haftaya kadar yapılması gerekiyordu bilgisi olanlar yazabilirmi
mavisanne0 bozkurt38 ben 25. de yaptırdım 1 ay sonra tekrar gel sorun yok ana diğer gelişimleri de kontrol edelim dedi sorun görmediği için tekrar gitmeyi düşünmüyorum uzun sürüyor biraz
bozkurt38 rumeysa_d doktor 2 hafta sonra çağırdı ozamanda haftam 21 oluyor detayli için sknti olmaz umarim
rumeysa_d bozkurt38 doktorunuz çağırdıysa problem olmaz, ben randevu alırken 22’yi tamamlarsak daha iyi olur demişlerdi sadece yoksa haftanız uygun. sağlıkla kucağınıza alın inşallah
bozkurt38 zehrairem iyi ozaman benimkide sknti olmaz zaten devletten sıra yokmuş 2 3 ay mecbur ozelde yaptırcam☺️
zehrairem bozkurt38 sehir hastanesi de yer bulmak ne mümkün ben iki kere kontrol gittim sehir hastanesi ne dr alan açtı ama yok alamadım randevu ozel klinik ten aldim bakalim
bozkurt38 zehrairem aynen banada 2 ay randevu yok dediler bugün Ufuk dasara aldım randevu 2 hafta sonrasi için