İlk bebeğim mememin birini almadı sadece bir bir meme emdi emdiği memem diğerine göre aşağıda diğeri daha yukarıda boyut farkı var yani şimdi bu bebeğimde ikisini birden emziriyorum ama nasıl düzeltebilirim onu daha fazla emzirsem boyutları aynılaşır mı daha fazla fark olursa her zaman destekli sütyen takmam lazım belli olmasın diye of başına gelen var mı düzelir mi psikolojim bozuldu resmen bebeğim 35 günlük nu arada yolun başındayız daha