rumeysa_ttkrky16 Nasilsiniz benim gibi nefes alıp verirken zorlanan varmi çok nefes nefese kalıyorum 28. HaftaliğiZ:)
fadime_colak rumeysa_ttkrky16 ben 21 deyım daha o sekıldeyim siiznkı normal bence bebek büyüdü sonuçta yoruluyorsun kolay
busepolatt rumeysa_ttkrky16 31 haftalık oldum bende özellikle yatarken nefesim çok darlıyo gece sürekli uyanıyorum kalça ağrısından ayriyetten gün içinde toplanıyo bi tarafa o da ağrı ve nefes darlığı yapıyor
Kubraa06 rumeysa_ttkrky16 benimde ciğerlerim sanki yarım gibi hiç nefesim yetmiyor ayrıca bazı günler zor yürüyorum baş aşağı duruyordu şimdi makata döndü umarım tekrar başaşağı döner
kupkup06 rumeysa_ttkrky16 30 haftalik oldum bende ayni sey bende de var mutfaga gidip gelmem yetiyor nefes nefese kalmam 😄
inciminci busepolatt ay aynı beni anlattınız bende aynı hafta ve aynı durumdayım bazen nefessizlikten ölecem sanıyorum
nes9495 rumeysa_ttkrky16 Merhabalar, Ben de 29+0 🥹 Nefes nefese kalma ve bu aralar siyatik ağrı ile beraber boyundan yayılan bir kas ağrım var 🤦🏻♀️
topali rumeysa_ttkrky16 evet uzandığım yerden kalkarken cebelleşiyorum resmen nefes nefese kalıyorum ve ellerim çok şişiyor hissetmiyorum ellerimi uyuyamıyorum geceleri
badhomian benimde kaburgalarım ve sol göğüsümde batma oluyor neden olur sizede oluuormu 30 haftalık oldum
tubaa521 badhomian ayy malesef o bendede oluyo dün başladı sol göğsümde batma oldu korktum çok acaba neden oluyo zor nefes alıp veriyorum kasılmalarım basladi
rumeysa_ttkrky16 Rabbim biranonce sağlıklı ve kolay doğumlar nasip etsin :) @topali @nes9495 @kupkup06
nes9495 rumeysa_ttkrky16 Çok teşekkür ederim 🥰 Bende de geçmek bilmeyen bir mantar sorunu var, normal doğum konusunda endişeliyim ya da erken doğumu tetikler mi diye. Fitil ile tedavi ediyoruz yine başlıyor 🤦🏻♀️
badhomian tubaa521 ay benim kasılmam yok bacım nasıl anliyorsun kasılman olduğunu ben slk biriyim birazcık tez canlıyım anlamicam diye korkuyorum 🥲🥲
tubaa521 badhomian valla korkma dicem sana ama bende çok korkuyorum uzaninca veya yürüyüş yapınca bacak aralarima krapm giriyo karnıma değil zor yürüyorum bazen neredeyse
elcin_1237 Bende 29 haftaligim gece uykusu yok denilecek kadar az kaburgalarim batıyor.nefes almakta zorlanıyorum .. karnım çok sertleşiyor.