birumut_ Kızlar yumurtla bu sefer oldu değil mi ? Bu testlerden ilk kez kullanıyorum eşim almış bir baksanıza t çizgisi c sen koyu sanki he
birumut_ ballim_dunya ne zaman yaptın testi sabaha veya öğlense şimdi gene yap pik olur yada gece yap çok yakın çünkü
birumut_ Sevim1902 yaa evet inşallah bu sefer tutar sen kaç gün ilişki yaşadın yumurtlayana kadar 2 dolu 3 boş yada tam tersi ilişki oldu dün oldu bide 3 gün daha yaşarım herhalde geçen kimyasalda öyle olmuştu 4 gün peş peşe
birumut_ Sevim1902 bişey kullandın mı ben aspirin kullandım nar suyu ve pancar yedim bol bol 😂 sağlama aldım kendimi
birumut_ Sevim1902 ben aspirini kendi kafama göre aldım ama çok araştırdım bir sakıncası yokmuş arkadaşım doktora da sormuş yaşlılar bile kullanıyor sakınca yok demşş
birumut_ ballim_dunya o zaman pik olur çünkü benim saat 16:00 da yaptığım senin testinden daha silikti