Bstt aynn epidural 4cmden sonra yapılıyor benim 10da yatışım yapıldı öğlene kadar kendi sancımı bekledik yeterli olmadığı için öğleb suni verildi 17:30da doğum yaptım ☺️
Sana bağlo hızlı ilerlemesi yürüyüş yapman lazım bol bol hareketler vs..söylerler zaten sana cnm korkma ama öle gözünde büyüttüğü kadar olmuo insanın emin ol doğum anında ıkınmayı bildiğin sürece oldu bitti oluo 😉