22 haftalık hamileliğimde aşırı sancı bel ağrısı ateş ve böbrek ağrısı yaşadım doktorum direkt nefrolojiye yönlendirdi ve böbreğimin genişlemesinden dolayı tel takılması gerektiğini söyledi ben taktırmak istemediğim için eve geldim ama ağrısı beni mahvetti böyle bir durum yaşayan oldumu olduysa ne yaptınız 😪🥺