Ya kızlar 14 ocak benim son adet başlangıcım ben 7 şubatta rutin kan verdim kadın doğuma Betam 0.23 çıktı iki gün sonra regl olmam gerekiyordu olmadım ama beta verdiğim için hiç şüphelenmedim gebelikten aradan on gün geçti artık dedim hani olmalıyım. Dün gittim kan verdim 264 çıktı betam sağlık ocağındaki doktor betamın haftama göre geriden geldiğini az olduğynu söyledi ben geç yumurtalama olmuş olabilir mi diye dırumu anlattım ama kafam çok karışık pazartesi belli olur her şey dedi kadın doğuma gidicem korkuyorum napacağım