yenimacera merhaba benim regldan 4 gün önce başlayıp 3 gün sürmüştü hatta ilk leke gördüğümde regl oluyorum sandım çünkü karın kramplarım da vardı baya regl öncesi gibi. Çamaşırda 1 damla veya çizgi şeklinde gördüm ilk gün, günde 2-3 defa oluyordu. Kahverengi, açık kahverengi, soluk sarı gibi giderek açıldı 3 gün boyunca ve çoğunlukla sadece sildiğimde gelen açık renkli bir lekeydi, çamaşır temiz oluyordu. 4.gün hiç leke gelmedi ve 5.gün zaten beklenen regl günümdü idrar testiyle silik çizgi gördüm. Ama bildiğim kadarıyla herkeste farklı olabiliyor yerleşme kanaması kimisinde ise hiç olmuyormuş.