ikinciyesekeranne aleyflx ya evet bende öyle biliyorum ama doktorum bu hafta çağırmıştı bu hafta gidemedim anca 13. Haftaya randevu buldum oğlumda da 12 de yaptığı için acaba sorun olur mu dedim
buse76 ikinciyesekeranne yok hayır hatta kendi dedi ben bilmiyordum ne zaman yapılacağını doktorum da yapıldı mi diye sordu hayır deyince p gün verdim kanı
ikinciyesekeranne fatmaa51 oğlumda bende 12+3 de gitmiştim ama şimdi 13 olucak diye bi tedirgin oldum
sakuram 13+6 yapmıştım olmuştu doktor neden geç geldiniz dedi önce yaptırmayı düşünmüyordum sonra yaptırma kararı verdim.
ikinciyesekeranne fatmaa51 dimi ya belki cinsiyet belli olur oğlumda ikili testte söylemişti net değil demişti ama değişmemişti