Minnosizmmm canim ayni seyi yasadim kimyasal gebelikti benimde degerim bianda dusmeye basladi sonra adet oldum 10 gun boyunca dolu dolu adet oldm parca cok geldi ayiptr soylemesi disari cikamadim hatta bikac gun dikkatli ol ve 10 gunu gecerse kanaman doktora soyle mutlaka unutma sakin 10 gun normal sayiliyor sonrasi riskli sayiliyormus dusukten de iki ay sonra hamile kaldim canm 8 haftaya giricem iki gun sonra bana domtor adetin iki ay duzenli
Olursa ve betan sifirlandiysa hic sorun degil iki ay sonra denemeye devam et dedi bende ucuncu ayda hamile kaldim cok sukur rabbime korkma dusugun pesi cocuktur diyorlqr oylede oldu 🙏🙏 uzulme saglkli
Gebelik olmiycakti kendini rahatlat bende ck
Kotu olmustm ama sukrretmemix lazm dikkat et kendine