bmkl evet iki tane ilaç verdiler. Resmen dünya varmış dedm. Kusmalar öğürmeler gecti. Nerdeyse bir aydan fazla boğaz ağrısı cektm o tahriş kolay kolay iyilesmiyor. Sabah aç karna içtiğim mide koruyucuyu bir gün icmeyim yine başlıyor reflu bulantı. Doktora dedm doğuma kadar kullansam olur mu dedim olur dedi surupta içiyorum yatarken . Mis gibi boşuna cektm o kadar