Ebrutrn36 Merhaba! Arkadaşlar 17 hafta 2 günlük hamileyim ayın sonunda 4 lü tarama testim vardı ama aniden planlamadığım bişey oldu kaynımın sözü var ayın 1 memlekete gitcem bende bu hafta için testi yapıp sonucu alıp öyle gitmek istiyorum memleket de çok düzgün hastane yok sizler kaçıncı haftanızda yaptınız çok mu erken olur 18 haftalıkta yapsam
EcemErgen Ebrutrn36 18 erken diye biliyorum canım. Doktorum 20-24hafta arası yapalım demişti. Bende 17+4 oldum.
Mellekk Ebrutrn36 ben kontörle gitmiştim benim doktorum 17 haftalıkken yapmıştı suan 19 haftalık hamileyim bence yapılabilir canım