Merhabalar. 15. Haftada acil hunileşme ve kısalma sebebiyle atılan serklaj dikişi sonrası stresli bir dönem geçirdim. Çok şükür bu haftalara geldim. Doktorum kontrolde serviksin çok yumuşadığını görünce dikişi alalım dedi ve 10 dklık bir işlemle dikişim alındı. Vajinal doğumun başlamasını bekliyoruz. Serklaj sonrası vajinal doğum yapan anneler var mı? Doğumunuz dikiş alındıktan sonra ne zaman başladı, nasıl geçti?