birthecene eminesarya ufff kronik günlük sorunumuz bazı günler 8 lerde en normali 10 larda haftada 2-3 gün baş dönmesiyle yaşıyorum resmen lanet bi durum.Evden çok çıkamıyorum çıkarsam da arabayla gidiyorum kısa mesafe tansiyon sorunum 12.haftadan beri var
rumeysa_ttkrky16 bmkl doğru benimde çıkabiliyo en yüksek 14 oluyodu buralar olmuyo ilk haftalar çıkıyodu
bsrelif Benimde çok düşük az önce ölçtüm, eşim de hemen ayran getiriyor yükselsin diye ama pek fayda etmiyor normal yani bol bol su iç dinlenmen lazım