mervekalkann fkurtba 19+6 benim şuan yarın tam 20 oluyoruz sizin de başlığınızda 19+6 yazıyor diye aynıyız diye düşündüm ama yanlış mı oldu 😂 amin inşallah ya.
fkurtba mervekalkann ahahah ben 20+3 oldum an itibarıyla 19+6 da muayene gittim diye öyle ekledim iki üç güncükten bir şey olmaz ya😄
mervekalkann fkurtba aa pardon o zaman aramızda 3 gün var ben de yeni 20 ye girdim şimdi 😂 😂 Evet evet yine aynı zaman fark yok.