hanifeali Haftamda doktor folik asiti bırakıp multi vitamine geçiyoruz dedi 2 gündür kullanıyorum şiddetli mide bulantısı yapıyor çevremden bir kaç kişi kullanmamış sizler kullandınız mı mide bulantısı yaptı mı
Melike3506 hanifeali evet 12. Hafta başladım 25. Haftamdayım hala devam ediyorum bende mide bulantısı yapmadı
aslhnkrts9 hanifeali bana da aşırı mide bulantısı yaptığı için hiç içemedim onun yerine düzenli ve dengeli beslendim
Gks_01 hanifeali başından beri kullanıyorum 20+2 deyim doğuma kadar da devam . Gece uyumadan önce için ben hâlâ öyle içiyorum artık dokunmuyor
Maviice Merhaba başka bir multivitamine geçin doktorunuza sorup demek ki midenizi kötü yaptı. Aslında içerikleri hep birbirine yakın bi kaç gün sonra alışır mı acaba bünyeniz?
hanifeali Maviice bilemiyorum bende denemek istiyorum çok şükür bu zamana kadar beni yoran bi mide bulantım olmamıştı ama bu ilaç o kadar bulantı yaptı ki şu içsem midem bulanıyor
momagain Ben 21 haftalığım, 12’den beri falan kullanıyoruz bana mide bulantısı yapmadı ama ben gece alıyorum belki ondan da olabilir
momagain Ben kullanmaktan da yanayım eğer ki doktor öneriyorsa takviyeler önemli oluyor bence. Benim değerlerim hep düşük seyrediyor zaten, bebek de olunca iyice düşüyor en azından takviyeler kurtarıcı oluyor en doğrusunu doktorunuz bilir diye düşünüyorum
hanifeali momagain bende kullanmaktan yanayım midemi bulandırsada devam etmek istiyorum ama belki başka alternatif isterim doktorumdan
Pikachununannesi hanifeali ben 4.haftadan itibaren kullanmaya başladım. Regenesis Max plus. Zaten bulantım olduğu için yapıyorsa da fark etmiyorum😅