limonunannesi12 13 haftalık hamile olduğumu öğrendim 3 yaşında oğlum varr oğluma hamile olduğumu öğrendiğim gibi heyecanım yok daha şimdiden nasıl oğlumu bırakıp doğuma gıricem diye düşünmeye başladım
hanifeali limonunannesi12 neden bu kadar geç öğrendin adetlerin düzenli değilmiydi Rabbim verir kolaylığını zamanla ikinci bebeğin içinde heyecanlanırsın onu hissettikçe yorma kalbini 🌸
GozdeKB limonunannesi12 benimde başıma geldi kızım sen hamilesin diyordu ve bir öğrendim 8 haftalık hamileyim bende de pcos vardı ve ben çok ağır ilaçlar kullandım bilmediğim için kanama alanı vardı 11 haftada düşük yaptım suan tekrar hamileyim ve bunu çok erken öğrendim bana ders oldu
limonunannesi12 hanifeali polistik over olduğu için adet düzenim yoktu 2 ay gelmediği oluyo diye umursamadım oğlum iki de bir göbeğime dokunup anne bebek var diyordu süphelendim doktora gittim kalp atışlarını duyunca şok oldum
hanifeali limonunannesi12 ay hissetmiş demekki kardeşinin olacağını ne güzel demekki bağını kurmuş bile
limonunannesi12 Siyah2418 😊 biraz daha doktora gitmeseydm artık adet göremiyorum dıye depresyona gırerdım
bsrelif limonunannesi12 hayırlı olsun çok şanslısınız ben ilk 3 ay bulantıdan ölüyordum. Diyorum bende keşke şöyle 6 aylıkken falan öğrenseydim diye ama her şeyde bir hayır var o zamanda ilaç falan içerdim bilmeden zarar verebilirdi bebeğime
limonunannesi12 bsrelif mide bulantısı da vardı ama hiç ihtimal vermedim ki burda havalar soğuk bende Kalın gıyınmeyı sevmem İnce gıyınırum hep üşüttüm sandım
balbocegii limonunannesi12 hayırlısı olsun öyle düşünmeyin benimde oğlum 3 yaşında 28 haftalık hamileyim illa bir şekilde başarıp ayakta duracaz😂😂
ebruelif_00 Selam kızlar :) ben dün kan verdim beta 5.4 çıktı bugün verdim 17 çıktı sizce yükselir miii
rabisssk limonunannesi12 biliyor musun bende öyle, 23 aylık kızım var. 6+6 hamileyim. çocuğumu kime nasıl emanet ederim diye düşünüyorum, ya bana bişey olursa ve tek kalırsa diye🥺
limonunannesi12 hanifeali kıskançlığı çok fazla başka bebeği sevsem bile hemen küsüyo yada bebeğe karsı hırçın davranıyo