Hangi haftada yapıldı hatırlamıyorum maalesef 38 haftada doğurdum ben akıntı şikayetiyle gittim 3 4 cm açıklığım vardı ertesi güne doğum verdi suni sancı verirler diye çok korktum sabah 9 da yatışım yapıldı 12 de suyumu patlattılar o arada da muayeneler devam ediyordu girdim sıcak suyun altına sanırım öğlede sonra 1.30 da da 15 dakika içinde doğurdum suni sancısız herkesin farklı oluyor tabii