Kızlar doktorum 20. Haftada git demişti bende randevü bugüne buldum devlette orduda yaşıyorum samsundada orduda da asla randevü yok neyse bugüne buldum doktor tarama yaptı iyi dedi ama beyn gelişimi için 23. Haftada gel dedi ne yapıcam randevüde bulamıyorum