ilkiminannesi 11 haftada randevum var ikili test yapılacak sizce bu önemli test mi özele gidiyorum bütün testler orda olcak ama 2 li yaptırıp 4 lü ye tekrar gerek olcak mı bilenler beni bilgilendirebilir mi ilk gebelik
erikarpuz ilkiminannesi ikili tarama ve detaylı ultrason yaptırmıştım fetal yaptırmayacaksanız ikisi yeterli olur
buse76 ilkiminannesi ben ikili yaptırdım sadece onu da devlette yaptırdım şimdi 21 haftalık oldum haftaya bide detaylı olacağım fetal de yaptırmadım 2 li test temiz gelirse 3 4 e hiç gerek yok 3 4 lğnin yanlış çıkma olasılığı çok fazla
erikarpuz ilkiminannesi bütçeniz varsa ben bebeğimin hastalığı varsa da bilmek istiyorum diyorsanız yaptırın tabi ki tercih meselesi
ilkiminannesi erikarpuz tercihse etmem zaten özele gidiyorum boşa gitmesin para eğer ikili de temiz gelir inşallah