sbusra Dlktpl Hayırlısı olsun 🙏 Benim önce varla yok arası cizgiydi sonra başka bir testi yaptım negatif çıktı yine de kan verdim 30 çıktı değerim. iki gün sonra tekrar test yaptım pozitif çıktı değerim de 300 olmustu
Dlktpl sbusra 30 ken nasıl testte cıkmado cnm demekkı osrara gecmemıstı daha tam ıns dedıgın gıbı olur
Dlktpl Askkokuluyavrum 21. Gununde yumurtlama oldugu için benım daha cıkmıyor olabılır kan berıcem olmadı
Rbs111 Dlktpl kuzum aynısı oldu ertesi gün bi daha yaptım net çıktı . İlk testte o kadar silik çıktı ki görenler bu negatif dedi hatta