Dlktpl ilk testi yaptım adet olmama 4 5 gün vardı. Çok silik bi çizgi çıktı ama ilk 3 dakika da zaten üstünde 10 dakikadan sonraki sonuç gerçek değildir yazıyodu. Ertesi sabah başka marka test alıp denedim toplam 4 farklı testle yaptım ilk ıkisinde 3 dakika da 2.çizgi silik cikiyodu beklemediğim için test bozuktur diyodum. 3 test negatif çıktı 4.test anında daha belirgin çift çizgi çıktı akşam kan verdim şu an 10+5 Allah hayırlısını nasip etsin inşallah 🌸❣