Ben şehir hastanesine gidiyorum, bildiğim kadarıyla ikili testin herhangi bir ücreti yok. Sizden alınan kan örneğiyle yapılıyor ve ultrasonda bakılıyor, sonucunu doktor sonraki muayenede değerlendiriyor. Benim bu şekildeydi, üçlü test için de sadece kandan bakıyorlar, onda da ücret yoktu.