Bugün detaylı usg günümdü 21+1 deyim bebeğin kg si 370 gr boyu da 24cm oldugunu söyledi en son doktorumla olan kontrolümde 16+4te 170gr dı 5 hafta içindeki kilo alımını az buldum şahsen çokta dikkat eden biriyim her gün süt kefir ceviz kaşar yeşillik yumurta et tavuk pilavları tüketen de biriyim suyu da 3-3.5lt içiyorum ama kilosu az geldi sizinki kaç veya kaçtı neler yediniz tükettiniz bu dönemde ?